Måndag

Jaha då var helgen åter slut .
Och jag har nästan inte gjort ett smack :P
Eller jo ioförsig så var jag i sthlm i fredags med ena syster & shoppade lite presenter,
åt min kära Boyfriend som fyller hela 22år på onsdag :)
I Lördags var jag hemma hos syster hela dagen fikade & åkte pulka med
syskonbarnen Albin,Izabelle & Hugo :D
Sen så var rästen av lördagen ganska så jobbig & jag väntade mäst på att det skulle bli
kväll så jag kunde få gå & lägga mig :S
Träffade Amanda<3 en stund på lördagen oxå ^^, är så glad att hon är hemma igen :)<3
Och nu sitter jag här hemma hos syster maria & hennes dotter tindra<3
Ska skapa en blogg åt syster oxå ;) hih . .

Tis: Älskling har namsdag
Ons: Älskling fyller år , fika med hans familj :) + åka hem till etuna.
Tors: Sista dagen på dagis :'( handla lite kläder kanske ? :)
Fre: Flytta + Ikea med M.Kanske middag med gänget ^^,

//e

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Sv. Nej jag har ju tyvärr inte den hehe, men jag har sniffat på den ett par gånger och den är ljuvlig! :)

2009-02-23 @ 19:44:43
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0