Im going home again :/

Shit , kan inte förstå att helgen redan är slut :/ Tiden går juh himmla fort .
M
ligger fortfarande & sover ,men jag känner mig inte ett dugg trött.
Är meningen att jag ska "hinna" titta på en lägenhet idag oxå innan jag sätter mig på tåget tillbaks till E-tuna ,
& jag vet juh hur stressigt det kommer bli eftersom jag är så himla lat på söndagar
( Inga andra dagar :P ) hehe.


& vad har denna helg då bjudit på ?
Oplanerat party med några vänner blev det i fredags iaf, nice nice !
Träffade då på både lite Old and New friends :) alltid lika trevligt ( förhopppningsvis )
Lördagen stod för : bakis, shopping , barn kalas & myspys ^^,
Och idag är det som sagt hemgång :/
Mitt tåg går 17,15 & jag kommer vara framme i Etuna ca:19,55 alltid lika skoj . NOT
Näe nu får det vara bra för stunden .

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0