Sunday

Ännu en ny söndag & helgen är snart förbi .
Helgen bjöd på mycket avkoppling & mys med älsk <3
Han även med en &  annan tur över till syster , med mycket kaffe drickande & tjej snack :)
Har även vart och tittat på min blivande lägenhet ( äntligen ) och den var ÖVER förväntan så jag är glad :)
Tror jag kan få det väldigt mysigt där ^^,
Inflyttningen sker förmodligen 1 a feb, lr 1 a mars !
Så nu är jag förväntansfull & glad så jag snart spricker . iiiih
Kan knappt vänta till flytten , som kmr inebära många reunions med tjejerna <3 ,
myskvällar med M & mycke mycke mer .

Men som sagt nu ska jag hoppa in i duschen & sen göra mig färdig för en 3 timmars tur hem,
till eskilstuna .. . igen !
Så nu blir det som sagt inte så mkt ( eller ingenting alls ) uppdaterat i bloggen .
Men den som väntar på nått gott ;) ( väntar alltid för länge )
Ta hand om er mina kära läsare <3

Peace

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0