jag säger då de :) en händelserik helg.

jag har juh inte hunnit berättat för er om helgens händelser ;)
fredagen var jag på sjukhuset & va med om det värsta,
man kan tänka sig :/ usch säger jag bara!
efter det så åkte jag in till stan för att shoppa lite kläder
till lördagen,då det var dags för  årets ÖRBYHUS-DAG :) haha!
Köpte ett par vita jeans leggings på gina & en ljus orange,
tröja på New yorker, samt gjorde ett ärende ;) hehe.
kan lägga upp lite bilder på det sen ;)
Efter det så kom jag hem & då var det dags att tvätta :/
När jag tvättat klart gick jag hem till svärföräldrarna (Matte jobbade kväll)
Och det slutade med att jag var där hela kvällen,drack 3 glas vin & fikade lite,
å sen gick jag hem & väntade på baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0