Lördagen bestod av eckerö linjen

Efter att ha kommit hem klockan 1 på fredags natten & somnat,
straxt innan två så var det dags att gå upp igen när klockan ringde,
vid 7 tiden på lördags morgonen.
Vi ( Jag & Babe ) skulle nämligen åka Eckerö - linjen,
tillsammans med min syster Maria,hennes man Danne & deras ena barn Tindra.
Efter en & enhalv timmes bilfärd var vi framme vid grisslehamn,
och det var dags att kliva på båten.
Vädret var inte det direkt finaste & det var ganska kallt.
Självklart gungade det som f*n.
Eller iaf enligt mig som är känslig & åksjuk :P hehe.
Så turen till åland var inte sådär jätte lyckad.
Men maten smakade iaf bra !
Vi köpte med oss lite vin & smink till mig hem :P
Det var en trevligt dag som sagt, som gärna görs om igen ;)



Grisslehamn


Båten ;)


Danne & Tindra


Syster Maria


Matdags :)


Babe uppe på däck i det fina *not* vädret ;)


Utsikt


Åland en regning sommar dag 2009


Jag & min fästman <3


Danne,Maria & Tindra


A love story :)


Min favorit drink, Cosmopolitian - you know it is ;)


Avslutnings vis en överlycklig älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0