Arbetslösföreningen.

Haha, Amanda som vikarierar ibland på dagis & jag som inte har något jobb för tillfället,
Kan "placera" oss eller iaf jag i kategorin arbetslösföreningen :P
Vi har altså spenderat några timmar av denna dag med att sminka oss med "extreme make up"
Efter det var klart så tog vi kameran & knäppte lite skojiga/oseriösa "kalla det vad ni vill" - bilder :) hah.
Please sitt back and enyoy ;)


Mandy jao


Jag


Haha :P


Hand pose


Kiss on the cheek


Så hett :P


Amanda vart lite ledsen där på slutet :P


Näe nu ska jag ta & göra nånting vettigt :P
Ska diska färdigt ,sen gå ner i tvätt stugan & fixa med tvätten.
Senare kommer Malin hit & då ska vi tre ut och power-walka..
Vad har ni gjort för spännande idag ?











Kommentarer
Postat av: Sofia

På bilden då du liksom lagt ihop armarna, andra bilden tror jag, så påminde du om en från topmodel! :D haha

2009-03-19 @ 19:48:36
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0