Frukost

Har precis kommit hem efter en timmes promenad :)
Och nu så tänkte jag äta lite frukost och sen gå över till syster Anna & dricka kaffe & snacka skit :P
Det är väldigt sköna dagar nu så här när man är arbetlös :P
Tänkte att jag skulle ta och städa lite sen idag med nu när älskling varit så duktig och lagat våran damsugare ;O
Hihi.
Vad brukar ni äta till frukost ?
Lämna gärna en komentar ;)




Min frukost består av
:
Lätt fil med hallon & blåbär, Smörgås (hjärtegott) med lätt keso & grön paprika
 & ett glas vatten med C-vitamin (tranbär&Hallon)

Jag tror faktist att Anna Skipper skulle vara rätt så nöjd med min frukost :P Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: emuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuY

Jag tror också Anna Skipper skulle va nöjd med din frukost. Dock inte min, eftersom jag inte äter något.. Ska vi ta och ses nån dag? Pusss!

2009-03-06 @ 15:05:09
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0