Måndag

Då var det en ny vecka igen då!
Och vad har jag haft för mig hela dagen ?
Vaknade klockan åtta i morse av att Kenzo gnällde och ville ut.
Så det var bara att dra på sig kläder & gå ut.
Och som ni kanske märkt så är det ju inget fint vårväder längre...
Iallafall inte här hos oss i Uppland!
Så det var ju inte sådär jätte motiverande att gå ut & gå nyvaken i det dåliga vädret.
Men Men.
Sen när jag kom tillbaka in så hade baby gått upp,
så vi bestämde oss för att äta lite frukost framför teven.
Det fick bli filmen Hotet, som vi startade våran dag med.
Efter det så kollade vi på första avsnittet av "Ballar av stål" - haha roligt program det där :P
Och ikväll är det avsnitt två.. ska ni titta ?
Nu måste jag straxt gå ner till affärn & posta ett brev oxå.
Ikväll kommer syster & hennes familj hem igen,
så jag ska över till dom en sväng oxå och lämna Kenzo.
Har jag tur så har hon köpt nått skoj till mig från båten :P - heh..
Babe jobbar kväll idag så han är inte hemma förns elva :/
Tråkigt,saknar honom massor. & det är ju som sagt typ 6 & ½ timma kvar tills han är hemma.






Ballar av stål kl 21:55 på kanal5.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ballar av stål verkar ganska bra ;D

2009-03-23 @ 19:46:43
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0