Oh its friday ? :)

Ja ni, fredagen började lugnt, var hemma hos syster Anna en stund.
Sen gick jag hem och började städa, så kom baby hem från jobbet & hjälpte till :)
När vi var klara så gick vi hem till svärföräldrarna :)
Baby skulle hämta lite pengar och sin goda . läs äckliga . Kapten Morgan gin :P
Så blev det att vi stannade kvar & drack kaffe & åt åppelpaj ;) - mums.
Sen bjöds det på vin & svantes "goda" mintu/baielys shot :P
Efter det gick vi förbi affärn en sväng,
sen när vi kommit hem så bjöd vi upp Amanda & Jonny,på lite dricka.
Jonny fixade lite sprit så jag slapp dricka den där j*vla rom & colan :P som M tjata om i hundra år xD
Lite senare under kvällens gång så bestämde vi oss för att gå ner på - tro det lr ej Mästarn - hah
Där beställdes det in cider & lakrits shot, & som vanligt så gav Amanda bort sin till,
vem tror ni? jo till mig :D haha
Här neranför kommer det lite bilder :)


Tro mig, hon är inte så full som hon ser ut :P


Jonny & Babe<3


Suddig i know


Jonny nere på mästarn


Jag,Babe & J


Holm,Mandy,Jag,Babe & Jonny


Den bjuder jag på (Min vän amanda gillar att ta fula bilder på mig ?) :P Ehhe


Jonny Boy


Jag & M <3 (kolla äppelkinderna på mig ?)


M & J är på G


Bra där ;)


Vår vän Jens


Min snygga lapp jag gjorde,Mandy håller med :P


Jag tror jag börjar bli lite förfriskad :P


Sista bilden,sen vart emmah för trött(full?)

Kommentarer
Postat av: Amanda

En väldigt trevlig kväll. Rolig med, jag skratta så jag nästan kissade på mig hela tiden :)

2009-03-22 @ 15:30:10
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0