Dagen idag

Har spenderats med baby, iaf ena halvan av dagen :P
andra halvan av dagen spenderades med,
ett utav alla mina söta syskon barn
( har nämligen 9st, den 10:de är snart här )
Hugo 2 år :) hihi .
Vi började dagen tillsammans kl 12 med att gunga på deras gård,
sen bar det av mot affären för att inhandla
"barn-tuggumi" & festis m sugrör - heh
efter det så gick vi & mötte baby,
följde med honom till tåget (han skulle åka & jobba)
Vidare där ifrån drog vi hem till min & babys lgh för att sitta på balkongen
i vårsolen & mysa med musik & HubbaBubba - kommer ni ihåg ?
Han är ju för underbar våran hugo ^^, hihi.
Klockan 4 var det dags att följa med hugo hem,
för att sedan möta upp min bästavän & gå hem för att fortsätta med tvätten!
& nu sitter jag här & har precis ätit färdigt min middag ;)
så nu är det dags för en eftermaten cigg :P

Hörs snart igen
Emmah

Kommentarer
Postat av: Emmha

Känns inte som att jag har nått att åka upp till.. Allt har förändrats!

2009-04-02 @ 18:20:48
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Emmha

Precis... Känns som att det bara skulle kännas konstigt att komma tillbaka efter 1,5 år!

2009-04-02 @ 18:26:58
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0