Helgens bravader :P

Ja ni, nu var det ett tag sen jag uppdaterade,
Kan erkänna att det är pga att min kära sambo vart ledig så länge,
& då vill jag gärna spendera så mycket tid som möjligt med honom ;)
Fredagen vart en lugn kväll !
Lördags-kvällen startade inte allt för bra :/
Jag & babe skulle ut & äta middag och allt blev så stressigt,
så jag hade tillslut "bara" 45min på mig att fixa mig
(erkänn att ni oxå vill ha god tid på er?)
Jag vart altstå stressad & när jag blir stressad så blir jag på dåligt humör . .
Men,men vi hann iaf med tåget .. som tur var!
Vi åt på en grekisk resturang (as usual) :)
Sen bestämde vi  oss för att ta 20 över nio tåget hem.
Väl framme vid porten så möttes vi av Jonny & Amanda<3
Dom skulle hem till holm,
så min gulliga  vän amanda ville ha sällskap, samt muttra upp sin kära vän ;)
Så jag hängde på :)
Här nere kommer det lite bilder från i lördags!


Mandy är på G ;)

Lite suddig kanske ? :P

Josef (med 5 sydda stygn :P )

Josef,Jonny & Mandy

Niklas :)

Silly<3

Jonny & Holm :P

Me

Ego nummer 1 ;) haha

Niklas,Amanda & Jag

Jonny & Josef :)

Niklas & Jag :)


Silly & Billy <3 forever

Sen efter "för-ferben" så bar det av till mästarn :P
Där drack vi vidare & sedan gick jag hem för att mysa med baby,
& äta mackor för att sen somna som ett litet barn ^^,


/ emmah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0