Jag säger så här, det var sjuuukt roligt

Söndagen vart en av dom roligaste dagarna jag vart med om på länge :)


OBS : detta snodde jag från min kära vän Mandys blogg
:P


"Jag skrev att lördagen var det roligaste på länge"
men jadu inget knäcker denna söndag.
Jag har inte skrattat så här mycket på sjukt länge!
Först vart det bakis pizza med Emma, Jonny, Öhman och Tommie.
Medans jag, Jonny och Öhman var hem och hämta pengar.
så tog sig Emma och Tommie lite chill i sofforna nere på ica plan hahah.
Efter pizzan så vart det lite crusing runt i örbyhus,
haha herre min gud säger jag bara.
Sen vart det stenålders bingo, där man kunde vinna en ny mammut v70,
felringning till bingolotto,
 "har du en lott eller, nej jag ville bara höra om Emma var hemma" hahah,
och Ramlösa med smak av absint haha,
aa skrattat har jag gjorde precis hela dagen.
Haft så sjukt kul.
"Detta är skämt endast jag och Emma förstår men men ;)"

Hehe .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0