Skönhets - kväll

Igår var jag & syster (Anna) på skönhetskväll :)
Eller ja det var inte bara skönhets - produkter!
Det fanns lite allt möjligt,
tupperware,partylite ljus,smink,hälso produkter & kläder.
Själv köpte jag bara värmeljus med världens godaste lukt :P
tror den hette mullbarry ? & en "rak-produkt" från oriflame till sambo.
Fick sedan veta på kvällen att jag hade vunnit andra pris,
( HALLÅ JAG HAR ALDRIG VUNNIT NÅTT ) :D
En "påse" Oriflame produkter värda 300 kr :) hihi!
Kommer även få en välkomst-produkt ifrån dom,
eftersom jag bestämt mig för att börja annordna smink-partyn,
eventuellt börja sälja deras produkter . IIIIHHH.
Får sakerna idag så imorgon kan jag fota &
lägga upp så ni får se,vad jag vann :) skoj va ? :)
Näe nu ska jag ut & röka ..
Tjingeling ;)
hörs senare...

kram emmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0