Söndag

Vaknade jag vid tio tiden, inte allt för risig.
Någon som därimot var risig var min kära vän Amanda,
som inte brukar bli bakis,stackarn hade aldrig mått så dåligt :P
Så snäll som man är så "pallrade" jag mig ner hela en trapp .. hehe
för att lämna två huvudvärks - tabletter,
& av den synen jag möttes av så var dom nog behövliga :P - hehe förlåt amanda.
Sen spenderades resten av den dagen framför teven.
Sen tog vi en dusch & åt en pizza.
Efter det så bar det av in till stan igen för en söndagsbio.
Vi såg  I taket lyser stjärnorna.
Jag hade redan sett den en gång :) men baby ville se den,
& jag tackade inte nej ;)
Efter bio´n gick vi till tåg-stationen & köpte 2 inrednings tidningar.
Sen bänkade vi oss ner på tåget.
När vi kom hem blev det mys & sen sovdags.



Kommentarer
Postat av: Emmha

sjukt bra film! :P

2009-04-02 @ 17:14:24
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0