Gårdagen

spänderades med älsklings mandy framför datorn :P hehe
ovanligt ? kanske inte :D
Sen kom baby hem,var meningen att vi skulle äta kyckling m ris & currysås,
men ingen av oss orkade rikitgt laga mat :P hehe.
Så det fick bli en pizza ist :) som tyvär inte var så god som vi hade hoppats på :S
Efter maten så spelade vi lite,
(vi har hittat ett dator spel som vi spelar typ hela tiden)
Sen hade flera timmar(jag vet) flygit förbi så då var det dags att gå å lägga sig.
Babe sommnade ganska så snabbt(eftersom han jobbat förmiddag)
Men inte jag inte,så jag gick & hämtade Pearl habor :D
Hade inte sett den på länge så :)
& självklart så fastnade jag i filmen & blev inte ett dugg trött :P
(Som amanda & jag sa:man kan inte sllita sig ifrån den filmen altså :P)
Men efter ca två timmar så bestämde jag mig för att försöka sova iaf!
Vet inte vad klockan var när jag somnade,men det lär ha vart rätt sent,
eftersom jag vaknade halv tolv :O idag . . hehe!
Och vilken väder man vaknade till då ?
Världens rusk väder,men det kan vara rätt mysigt ibland faktist!
Önskar bara att babe va hemma så vi kunde se en film tillsammans ^^,
Men,Men man kan inte få allt här i världen :P
Så nu ska jag nog ta & titta färdigt på filmen ;)
Vad ska ni göra idag ?

Puss på er*



oooh ;) hehe













Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej!



Ja vi får hoppas att vi kommer att trivas. Det känns kanonbra just nu. Landet, lugn och ro slippa stadens stress.



Kram på dig

2009-07-09 @ 13:58:41
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0