Jag är en dålig människa :P

jag vet att jag är sämst på att uppdatera ibland :P
men men här kommer det iaf !
Helgen som var svichade förbi på två röda ungefär.
Man han jue knappt veta att helgen var här så var den borta igen ;)
Fredagen var det jue Reb´s student,efter det åkte juh jag hem.
Åt middag & kollade säkert på nån film med älskling :P haha.
Lördagen var även den lugn.
Vaknade ganska sent,som vanligt den senaste tiden :P
Söndagen däremot :P
Början av dagen spenderades hemma hos Syster m Fam.
Vick fick även besök av Zara & Ronja :)
Vi drack Kaffe & pratade om poletik,hemlöshet osv osv
ute i den lilla solen som fanns :P
Sen gick jag & mötte min kära babe vid tåget.
Så gick vi till affären & handlade lite kex & ost å sånt där mys-pys :D hihi.
Efter det så tog vi en promenad i kvälls-solen :D
& när vi kom hem så tittade vi på film - Hannah med H.
Sen var det dags för sängen för då var klockan mycket ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0