Reb´s student :)

Igår åkte jag in till stan för att möta upp alle,mix & KB.
Vi gick först till cupido för dom skulle käka,så mötte vi upp Linnéa.
Så sprang jag in på bolaget en snabbis & köpte en "liten" champagne?
flaska till Rebbe som hon skulle kunna ha i ett snöre runt halsen ;)
Efter en lite "ostadig" (inte vårat fel) biltur kom vi fram till boland´s parken,
fem minuter innan tåget med alla studenter skulle komma in till "stationen"
Så det vart lite stressigt där ett tag! But we made it.
Först letade vi reda på hennes familj & sen gick vi å stälde oss för att vänta.
Sen kom hon utspringande bland allt folk, åh så glad hon var :D hihi!
Och hon var så fin. Alle hade gjort ett kanon jobb med hennes hår :)
Efter allt ståhej åkte vi å letade? efter en mack :P hehe .
Det gick ganska bra tillslut iaf :)
Sen skjussade dom mig till tåget så jag kunde komma hem :)

Här kommer bilder :)






Kan ni se henne ? :P


Glad rebbe :)


Student 09


Reb,Mix & KB


GRATTIS GUMMAN


Så fin så :)


Vi :)


Familjen Stork :)


Linnéa,KB,Reb,Mix & Jag


Alle & Reb <3


Syskonen :)


Alla ville ha kort på Reban ;) haha


Linnéa,KB,Reb,Mix,Jag & Alle <3


Tjejerna :)




Kommentarer
Postat av: Reb

Tack för att du kom älskling, det förgyllde min dag ännu mer kan jag lova. Puss <3

2009-06-12 @ 15:32:40
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0