Dålig upd..

i know !
Men det har vart mycket att tänka på dom senaste dagarna!
Som tur är så har jag min andra hälft Amanda en trappa ner,
det är tur jag har henne så jag kan ventilera :P
Vet inte vad jag skulle göra utan henne!
Förmodligen så skulle jag go banaza :P
Nu sitter jag här & är lite seg så här på fredags eftermiddagen,
inte så där jätte skoj men men!
Har nyligen kollat klart på alla mina "the dog whisperer" avsnitt,
som jag hade ;P Ceasar ROCKS! :)
Tänkte väcka Alfons & ta med honom på en liten promenad förbi,
min syster Anna en sväng !
Sen efter det så tänkte jag gå hem & städa lite.
Låter väl som en perfekt fredags kväll ? eller vad säger ni? xD
Vad ska ni göra ikväll då?

Vad ni än gör så hoppas jag att ni får det trevligt!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0