Back in the days & målning :)

Jag & M började dagen med att slipa hela garderoben!
Efter det kom Amanda & Hanna (våran kära vän,
 som vi umgicks med jämt i när vi va "små")
Som amanda skrev: Vi var dom tre musketörerna :) hihi!
Så då bestämde vi oss för att gå ner till badet & dricka lite kaffe & fika!
Så då fick babe jobba lite själv :P hehe!
Sen när jag kom hem så gick vi hem till syster & lånade plast,
som vi skulle ha till golvet & så följde Albin (systerson) med oss hem!
Sen var det dags att börja grundmåla allt vitt!
Och imorgon jobbar M så jag ska fråga min bästavän Amanda,
om hon har lust att hjälpa mig måla lite ;)
Men nu är det snart dags för middag!


Badet


Hanna :)


Badet!


Fika


Grund målningen har börjat :)




En gubbe :)


Albin ligger & latar sig i våran säng(den jag & amanda byggde ihop)





Grund målningen är klar :)



To be continued ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0