Att skiljas är att dö en smula.

Usch idag har vart en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv men även än av dom bästa!
Idag var dagen då flyttlasset gick från Eskilstuna,"familj",vänner för livet och underbara barn...förgott !
Trodde inte att jag skulle känna så mycket som jag värkligen gjorde .
Men när det var dags att säga hejdå på dagis efter att ha fått jätte fina presenter & massor av kramar,
så bröt jag ihop totalt... usch så jag grät.
Har inte varit så ledsen på väldigt,väldigt länge.
Även fast jag var förberedd så kunde jag helt enkelt inte hålla tillbaka tårarna!
Dom bara rann :´(
Tack FöräldraKooperativet Båtsman för ett underbart år med minnen för livet.
Jag glömmer er aldrig!
När jag väl kom hem alldeles omtöcknad så var det dags att packa det sista!
Min kära Anna var med,min underbara Anna<3
Hon har varit ett stort stöd och blivit en vän jag aldrig vill mista.
Man kan inte önska sig en bättre vän än henne!
Sen när allt var färdig packat & jag och Johan skulle åka så var det dax igen ! !
Jag kände att tårarna var nära igen när jag skulle krama om min Anna.
Hon grät & jag grät.
När vi till slut satt oss i bilen & skulle åka så tog jag upp brevet som anna skrivit,
det var bland det finaste nån någonsin skrivit till mig, jag grät FLODER.

Utdrag från brevet:

Jag ser upp till dig som fan,
Å du är den bästa förebilden man kan ha.
Ingen kan sätta sig på dig.
Du är en sån jävla stark person å jag är så glad att jag har fått lära känna dig.
Det kommer bli tomt här utan dej.
Men vet du...När jag blir "stor" ..
då ska jag bli som du.

Sån vacker människa hon är den där Anna
;) <3


I  det ena kortet jag fick av föräldrarna på dagis stog det:
Emmah, Åh vad vi kommer att sakna dig!
Du lämnar ett stort tomrum efter dig!
Glöm inte bort oss!
Vi kommer garanterat aldrig glömma bort dig!
Vi önskar dig all lycka i världen!
Bamse kramar från oss på båtsman.


Gå gärna in på Båtsmans hemsida :)
http://www.batsman.org.se/

Kommentarer
Postat av: frida

kika gärna in min blogg och lägg en kommentar :)!

www.fridaed.blogg.se

hoppas allt är bra annars?

2009-02-27 @ 09:25:35
URL: http://fridaed.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för tips! (:

-Tror verkligen jag ska köra med kretinvax (stavning?), verkar som mest naturligt.. ;p

2009-02-27 @ 19:50:54
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: carina

Du kan inte ana så tomt och tyst det kändes redan i fredags....lova att det inte dröjer länge innan vi får se dig igen! Kram:)

2009-02-28 @ 12:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0