Disken & jag :P

ja då var det söndag igen , helgerna går så attans fort.
M har jobbat hela helgen så vi har inte hunnit hitta på något skoj denna helg häller .
Jag vill göra något spännande :P känns som om det var ett tag sen.
Har kännt mig ganska så Oglamourös den senaste tiden :P
Det mäst glamourösa jag har haft för mig är väl då att jag har börjat sola igen Haha.
Shoppade inga nya kläder den här veckan :P hah , brukar alltid lyckas bli nått enstaka plagg varje vecka :P
... men icke det häller !
Men det positiva med det är väl att jag har lite mer pengar kvar ;) heh .
Messade med min kära vän Malin<3 i fredags & vi kom fram till att det var ett bra tag sen vi sågs nu :/
Så vi lär juh styra upp något inom en snar framtid  ^^,
Har även bestämt med kära syster att den 20 ( ca ) ska vi ta en tripp till ElStockholmo
& inhandla oss lite nya fynd ;) alltid lika trevligt .
Så nu har jag något att se fram imot :)
Men då lär juh lilla jag som sagt spara pengar & det är juh ofta ett ganska STORT problem jag lider av ^^,
Ehhe . . .



Tillbaks till det jag hade tänkt skriva om från början :P ( därav rubriken )
Måste ta mig i kragen & börja diska nu om jag ska bli färdig innan M kmr hem :P
Eftersom jag lovade att åta mig disken idag ^^,
hah nu lät det som att vi hade hur mycket disk som hälst , men riktigt så är inte fallet !
Men jag ska jue som sagt hinna packa min väska , duscha & göra mig iårdning oxå ;)
& det kan jue faktist ta sin lilla tid om jag känner mig själv rätt ;)
Har även hunnit träffa min andra kära syster idag & vi planerade in en lite mysig middag tills nästa helg !
så jag och M blev dit bjudna :) . . Alltid lika trevligt med god mat & gott dricka till det ;)
Och som ni som brukar hålla er upd i min blogg vet så har jag juh ingen dator ( pinsamt )
Så nu blir det tyst i min blogg en hel vecka ( förmodligen ) framöver :/
tråkigt men sant :/
Näe disken väntar :P
ta hand om er nu så hörs vi nästa helg ;)

Peace

// e

Soulja boy tell'em - kiss me thru the phone




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0