Förkylning,systemet & "bondfest"

Ja som det låter så kommer det att bli en ganska rolig kväll :P
tyvär så har barnen på dagis smittat mig så nu är jag förkyld :/
var på apoteket igår & inhandlade mig halva deras sortiment tror jag :P hah !
Kom nyss hem från systemet & nu sitter jag här & äter Macaroni and chees , - delikatess ;)
Ska snart hem till mickis <3 & sen vidare enligt mickis kallat bondfest :P hah..
man kan oxå kalla det för Patte & Pettes ca 5 månader försena inflyttnings fest ^^,
Malin & Sara ( kanske Alexandra ) kommer oxå hem till mix <3
Hoppas att kvällen blir så lyckad som det bara går på en fest hemma i lilla Örban :P
Näe nu ringer snart mix så nu får jag lov att avsluta :P
Upd väl antagligen i morn lr nått så får ni veta hur det gick :P
Vem som decka respektive vem som fick sig ett ragg ;)


bye

// e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0