Tågförsening & Potatisgratäng

Ja det var väl som sagt lite typiskt att mitt tåg skulle vara försenat idag,
eftersom jag skulle öppna på dagis kl kvart översju i morgon bitti :S
men men , jag är inte ledsen :P
Det betyder juh att jag får vara kvar hos älskling en natt extra ;) hihi<3
Nu jobbar han :( han kommer hem vid elva tiden i kväll & jag sakanr honom massor :/
Det kommer bli som en liten överraskning för honom att jag är kvar ^^,
Så nu sitter jag här & degar .
Har precis fått i mig lite potatisgratäng & sallad som fanns kvar sen igår.
Ja juste måste berätta att jag är lite uppspelt & glad :)
Jag fick inte lägenheten :P så nu ska jag flytta in här hos babe :D
Är super glad över det , längtar som tusan!
Om allting går som det ska så flyttar jag in redan nu den 27 ! :)
Jag längtar tills den dagen då jag kan komma hit & aldrig behöva åka igen <3





Amanda kommer hem i veckan med <3
Känns som om det var evigheter sen hon åkte !
Hoppas att få träffa henne i helgen ^^,

Mattias Hansen - Jag älskar dig nu & föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0