FÖRLÅT tjejer <3

För att jag klantade till mitt liv för ca 2-3  år sen & förstörde allt det fina vi hade.
Vi är fortfarande vänner det är inte det , men det är inte på samma sätt längre.
Med endel av er är det samma , andra inte .
Okej tider förändras & det gör människor med.
Jag kan inte ta tillbaka det jag gjort mot mig själv och mot er,
men jag hoppas att nu när det är ett nytt år så kanske vi sakta kan börja
närma oss det vi hade förut ?
Att jag älskar er det har jag aldrig tvivlat på , jag hoppas att ni förstår de .
Nu när jag snart kommer flytta hem igen , så hoppas jag att vi kan börja träffas igen som förut .


Jag älskar er tjejer.. Ni vet vilka ni är <3




Now and forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0