jag säger bara PAIN

Ja som jag skrev igår så var det meningen att jag skulle åka hem ,
och att jag skulle titta på en lägenhet innan dess ,
men när klockan började närma sig fem snåret så blev jag så himmla dålig ?
å jag vet inte varför , jag började må jätte illa & jag hade så himla ont ,
i magen att jag nästan började gråta ( vilket nästan aldrig händer )
Jag säger bara PAIN ! !
Så det blev ingen hemgång för mig , ganska skönt endå tycker ja ;)

M skulle jobba idag , så han klev upp klockan fyra imorse, stackarn .
Han kom in en stund & mös innan han skulle åka iaf.
I LOVE IT :D hih .
Vakna klockan nio imorse pga några som går i höstadiet mitt emot här ,
står & tjuvröker precis utanför M s Lgh .
Dom står å skriker & då är det inte direkt det lättaste att kunna sova .
Blir så jävla irriterad .

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0