Lördag .

Ja då var det helg igen ;)
Ska man försöka hiita på något kul idag kanske ?
Ska i alla fall , titta på Lägenheten idag , hehe .
Har juh som sagt inte blivi av än, men nu så ;)
Ska dit vid åtta tiden ikväll , hoppas att jag kanske kan få med mig Micks <3
men hon jobbar förmodligen tror jag :/
Vill bara flytta nu , är ganska trött på eskilstuna ,
vill bara hem till hålan igen :P låter kanske lite konstigt ? men det är sant . .

Måste dra igång med träningen igen . Är ganska trött på det här nu :S
Behöver bara komma på ett träningspass som passar mig.
Gillar inte gymmet så där värst mycket men :/
Nånting ska jag väl komma på , hoppas jag :) hehe .
Någon som behöver en tränings kompis ?
Komentera inlägget isf ;)

Mickis ring nån gång

//e





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0