I torsdags . .

va älskling ledig så vi började den varma dagen,
med att gå ner till badet tillsammans med Amanda.
Lekte i vattnet & hade det mysigt ^^, hihi.
Efter det så drog vi oss hemmåt för att duscha &
sedan ta tåget in till stan ^^, vi behövde köpa en fläkt,
till sovrummet & så skulle jag köpa lite hårprodukter hos frissan :)
Slutade med att älskling betalade mina sillikon/silkes droppar ;) hehe.
& jag betalade Schampot & Balsamet.
Sen gick vi till Åhléns & där köpte jag en ny hår-borste,
det var väldigt behövligt kan jag säga ;)
& ett nytt nagelack från Depend (nr 161) så himmla fin färg.
Jag är helt kär i Depends-nagellack,jätte billiga & funkar alldeles utmärkt :)




Schampo "Super skinny Daily Shampoo" -Paul Mitchell  205:-
Balsam "Super skinny Daily Treatment" -Paul Mitchell 189:-
Sillikon droppar "Super Skinny Serum" -Paul Mitchell 265:-
Uttrednings borste  Åhlens 99:-
Depend nagellack nr 161 25:- Åhlens



Och så här fint blev det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0