Bättre sent än aldrig ;)

Här kommer bilderna från Midsommar-dagen i Lövsta :)
Och några bilder från för-ferben hemma hos Malin<3


Malin :) När vi spelar fuck the dealer ;)


Malin & jag :P hehe


Lina <3


Josefine & Malin :)


Malin & jag som ser så glad ut :P


Malins goa vänner :)


Me myself and I


Mickis & Amanda


Nämen se där är juh jag mitt i allt ;)


Silly <3


Mickis :)


Sexigt :P


Vi diskuterar allt möjligt tex tattueringar :D


Alla vi tjejer myser på altanen :)


Finaste tjejerna :)


Lina :)


Mandy & Lina


Framme vid Lövsta (lite smått dragna) hehe


Hehe, en bild säger mer en tusen ord ;)


Malin & "min" bag in da box ;) hehe


Vi 4 innan "ingång" :D


Alle KB & Malin


i Öl-tältet :)


Finaste tjejjerna evver <3


Malin & Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0