Förlovning & Örbyhusdagen <3

Började dagen med att ta en dusch med babe,
sen gjorde vi oss iordning för att gå ner på örbyhusdagen.
Bilder kommer sen!
Tänkte oxå berätta att det här var dagen för våran,
förlovning :D vi hade vart in i måndags till stan & valt ut ringar,
tillsammans,men babe ville "promt" gå ner på knä i hallen iaf :P
hihi, sötnos :D finaste ringarna är det :)
Efter det så gick vi ner till "uppståndelsen" :P
Mötte upp Jonny & Amanda<3 så gick vi runt å kikade lite.
Jag eller rättare sagt M köpte tre halsband åt mig :)
Sen tittade vi på när Magnus Samuelsson visade hur stark han var ;)
efter det så gick vi hem till syster Anna & grillade lite.
Super trevligt,verkligen !
Sen var det dags att gå hem & fixa sig inför kvällen :)
Fredrik (Matte´s bror) & Mickis kom över.
Dom började dricka lite medans jag & Mandy gjorde oss i ordning!
Sen gick vi allesammans ner på gården för att umgås.
Satt där å drack och lyssnade på musik and so on..
Syster Anna & Susu (hennes vän) kom förbi en sväng med.
Sen drog vi alla ner till I.P för en fortsatt trevlig kväll.
Jag & Babe dansade flera gånger, trots att ingen av oss kan dansa,
till sån slags musik :P haha bugg å sånt där ni vet :P
Men , Men jag hade så kul så jag bara skrattade hela tiden.
Tack allihopa som gjorde örbyhusdagen till en av dom bästa helgerna på länge.

Puss på er *

Kommentarer
Postat av: Mia

Mä Grattis Emma!! Hade jag ingen aning om, såg inte ens det när vi träffades hmm kan ju iof bero på alkoholhalten i min kropp;) Stort grattis till er!! Kram

2009-06-01 @ 15:32:40
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: carina

Grattis gumman till förlovningen!!!!!! Kram Kram

2009-06-01 @ 22:14:17
Postat av: LINDA

hämtar mina grejer nån dag .. så du vet.

2009-06-01 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0