Fredagen som försvann :P

I fredags låg jag på "playan" med min bästavän hela dagen.
Var förbi affären å köpte lite mys-pys till mig & babe oxå.
Sen var jag hem till syster Anna & drack kaffe en stund oxå :)
Efter det gick jag hem & diskade lite.
Sen blev det "brott" :P
Hade ganska mycket frukt å grönsaker att fixa iordning,
gjorde även fondou på maraboue choklad ;) så himmla gott med jordgubbar :)
Så när babe kom hem vid elva så hade jag precis gjort färdigt allt :P hehe.
Lite tids-optemist ibland tror jag ? :P
Så slog vi oss ned i soffan för mys å film  med massa gott :)
Filmen vi kollade på (nu kommer Amanda tänka REDAN?) :P hehe
var iaf Nick and Norah´s infinite playlist ^^, den var ganska bra faktist :)
Det var våran fredag det :)
Vad gjorde ni ? ^^,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0