JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA FÄSTMAN ;)

Han är så härlig.
Dom senaste typ 3-4dagarna har han sagt att han har en överraskning,
till mig/oss, och att vi skulle åka in till stan imorgon & hämta det.
Och imorse så bad han mig innan han åkte till jobbet,att jag skulle hämta,
ut hans paket han beställt (som skulle innehålla hörlurar osv till hans tel).
Så när jag har hämtat ut paketet & kommer hem, så ringer han & säger åt mig,
att öppna paketet för att kolla så att det är rätt "varor" i.
Och vilken chock jag fick när jag fick upp paketet.
Det innehöll den mobiltelefonen jag gått å längtat efter att köpa :D
Han är så himmla go & underbar min älskling.
Han kan han ;)
Om han bara vill så :P hehe.

TACK ÄLSKLING :)

Me love you looooooooong time ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0