Vilka stek-dagar . . .

- det har varit den här veckan.
Därför man inte haft så mycket tid över till datorn & framför allt bloggen.
Jag menar,man ligger juh hällre nere på badet,
med sin bästa vän å steker hela dagarna :) Håller ni inte med ? :)
Jag & Babe köpte kokos olja igår, så nu j*vlar är det dags å bli pepparkaka :) hihi.
Imorn blir det badet igen med Silly, & ena syster-sonen (Albin)
På kvällen ska jag och babe hitta på något skoj.
Sen på lördag blir det bio :D
Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser.
Ska bli såå mys så :) hihi.
Näe nu ska jag väl kika lite bloggar å hänga runt lite på Face :)
Vi ses där ;)
Puss på er . .



Jag på badet idag när vi käkade lunch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0