Fredag hela veckan :)

Jaha då var det fredag :P
And what have i been up to hela veckan ? :)
Umgåts mäst med min kära mandy<3
vi har youtubat oss igenom nästan hela veckan haha.
Men den har även beståt av deep talk & mys :D hehe
Imogon fyller hennes mami år oxå,
så man lär juh ha med sig en present när man blir bjuden på fika sådär :)
Hittils har den här fredagen mäst känts som en söndag,
trots att det är fredag den 13:de & allt.
Tror ni på skrock ?

Vår vän Sara KB har fyllt år oxå :) GRATTIS TILL HENNE<3

Jag och M började dagen med färska frallor & äppeljuice - jummie :)
Sen så har vi även hunnit med lite film :P
Imorse så kollade jag på Raise your voice, med Hillary duff.
Sen så tittade jag och babe på TWILIGHT and i loved it .
Den var juh bara såå bra ^^, hihi.
Idag ska vi äta god mat oxå, sallad, potatis-gratäng & fläskfile å sås :D - mumsigt.
Och till kvällen blir det nog en skräckis som min kära mandy rekomenderat
The Ruins hette den ,
å jag som är så lättskrämd :S får se om jag överlever kvällen :P
We just have to wait and see. . .







Kommentarer
Postat av: Sofia

Raise your voice är faktiskt ändå ganska bra..

2009-03-14 @ 12:01:13
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0