Fredag,Lördag.

Ja som ni vet så flyttade jag juh hem i torsdags.
Så jag har haft fullt upp med att packa upp allting, jag har inte ens haft tid att skriva ett inlägg förns nu!
Hela fredagen gick åt till att packa upp.
Men jag han faktist med en middag på Mästarn med Amanda & Malin :)
Sen efter det så gick jag upp & kollade på film med M.



Lördagen började med att åka till trp med Sara & Reb<3
Uträttade lite ärenden :P Sen var vi förbi Mix på jobbet :)
Tror inte hon mådde så bra :P haha stackarn!
När jag kom tillbaka så var jag hem till syster Anna.
Och vi bestämde att Albin & Bella skulle förja med mig hem.
Så vid tre tiden gick vi hit & kollade på film.
KalleBlomkvist - Mästerdetecktiven (stavning?) ;)
Sen kom bäjbi hem från jobbet & gick och vila :P
Så då satte jag igång med att laga Pannkakor :) - mumsigt!
Hade aldrig gjort egen smet förut så jag andvände mig av den fina kokboken jag fick av Båtsman ;) -tack
Dom blev helt klart godkända iaf :)
På kvällen blev det Melodifestivalen :D Vem röstade ni på ?
Sen kollade jag lite på Leagally Blonde en stund , sen var det sovdax!
Och nu är det söndag & här sitter jag :P

//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0