Glömde nog att berätta

att förra fredagen :P hehe
så var jag och baby ut & åt & sen gick vi på bio :)
Firade lite eftersom han hade vart på borta! ^^,
Vi åt på min favorit resturang i Uppsala :) - Troja.
Älskar deras mat ;)
Efter middagen blev det bio.
Vi såg 17 again !
Jag hade aldrig sett Zac efron i nån film förut
eftersom jag inte har sett HSM - filmerna !
Men han var väldigt trovärdig lr vad man nu ska kalla det! :P




Kolla in min hoptryckta näsa :P hehe



Gatan där Troja ligger :)


Filmen :)




Det vart i alla fall en riktigt lyckad kväll kan jag lova :)
Som gärna görs om igen å igen :D



Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack vad glad jag blir! Vad gullig du är, tack! :)



Alla mina teckningar kan köpas förutom de som är tryckta på linnen förståss. Du kan även skicka mail till mig och beställa en alldeles egen tavla som du själv bestämmer hur den ska se ut osv. Sålänge det inte är förfrågningar om porträtt och tatueringsskisser så är allt möjligt!



Kramar Kan Dee!



Ps. Då och då dyker det även upp tavlor till försäljning som jag och min pojkvän målar tillsammans med akryl och sprayfärg. Håll utkik :)

2009-05-14 @ 12:10:10
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Tusen tack igen! :)



Jag har redan skickat in några bidrag till Your Moda, så du får gärna gå in och rösta femma på dem! Då skulle jag bli glad!



Kramar!

2009-05-14 @ 12:11:12
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0