tiden hänger inte med :P

i mitt tempo :P
Jag har fullt upp hela dagarna känns det som !
Nu när det är så här skammligt varmt ute,
så tänker jag inte hänga här hela dagarna!
Eller vad säger ni ?
Bloggar ni lika mycket nu som på vintern/hösten ?
Snart kommer bilder från sista april upp,
väntar bara på minneskortet,som min kära mandy har!
Förövrigt så vart min & amandas "grill-fest" riktigt lyckad!
Vi var lite nervösa att inte så många skulle dyka upp,men ack så fel vi hade ;)
Det kom fullt med folk ! Alltid lika trevligt !
Men som sagt bilder kommer så fort som möjligt :)



Igår kväll när jag & baby,simon (syster-son) & oskar - hans kompis
satt på balkongen så såg vi brandbilar komma !
Sen spred sig ryktet fort :P hehe .
Det brann i en typ liten lada i skogen vid I.P.
Det konstiga var bara att nån hade bärt ut alla möbler först ? :D hehe .
Och när vi kom fram till I.P så var typ "halva" Örbyhus redan där :P haha
Blev iofs inte ens chockad!
Rykterna sprider sig som en löp-eld här i byn ;) - heh
Positivt lr negativt ? jag vet inte riktigt !

Baby Jag älskar dig, hatar när du är borta :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0