Upd:

Som ni vet så har jag ju vart på arbetsintervju idag :)
Finally säger jag :P
Det gick nog som jag hade hoppats ^^,
Men man ska inte ropa Hej innan man är över bäcken ;)
Imorgon ska jag "prov-jobba"
Kl.11:00 - 19:30, går hårt ut redan från början ;) hehe!
Får jag jobbet så får jag en heltids-tjänst,
det enda som var lite bittert var väl tiderna,
Måndag - Fredag (Ibland helg) 11:00-19:30.
Men Men, vad är väl inte ett jobb ? :D
Är ganska trött på att leva det här "hemmafru" - livet just nu :P
Även fast det inte låter ansträngande så är det väldigt lång-tråkigt!

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du kan kolla priser och info i shoppen www.avanna.blogg.se

:)

2009-05-19 @ 18:29:33
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0