Lördag kväll

Så nu har jag ätit lite middag, lr ja om man nu vill kalla det de :P
Varma koppen (med kyckling smak såklart) & två skivor morots bröd,
med pricki korv på :) hehe.
Ska jag vara ärlig så är det för att jag hatar att laga mat när det bara är jag som ska äta.
Plus att det oftast är min kära sambo som lagar mat ;)
Men nog om det!
Jag har faktist varit ner i tvättstugan oxå,
& laddat två (propp) fulla maskiner med smutstvätt.
Förstår inte hur två personer kan andväda så mycket kläder på så kort tid!
Tycker att det känns som om vi tvättar jätte ofta :P
Kan kanske bero på att jag brukar byter kläder 3ggr/dagen ? :D hehe

Va ute med Alfons en sväng nyss med :)
Tog lite söta kort på honom sådär i September kvälls-solen :)
Men dom lägger jag upp lite senare ;)
För nu ska jag faktist ta & damsuga lite :P
För den delen, får man göra det så här "sent" på kvällen i lägenhets hus ?
Är det samma tids-regler som för musik & sånt ?
Någon som vet något om sånt där lite bättre än jag kanske ? :P

Men Men, vi syns om ett tag igen & då ligger dom nya bilderna uppe ;)


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oh ja, forever21 har superfina outfits :))

2009-09-05 @ 20:22:31
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Som i vanlig menar du då a4? Kan vara bra att få ett mer exakt mått :)

Haha ja självkalrt ska du få överlägga med din sambo!



Ja den är köpt på Gina tricot, den finns i massa olika färger för 149. Den är verkligen superbekväm, kul att du gillar den!



Desamma! Ha det så bra :)

2009-09-05 @ 21:47:31
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: adina

mums för varma koppen ^^

2009-09-05 @ 21:48:28
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0