Nu har jag tappat . .

blogg stingen igen :P tyvär !
Men jag har varit jätte trött dom senaste dagarna :S
Tror att jag har vitamin brist lr nått :P
Kanske ska ta sig en C vitamin ? eller helt enkelt gå & lägga sig tidigare om kvällarna/nätterna? ;)
Imorgon ska jag följa med 3 av mina syskon barn till dagis :)
eller vi ska ut i skogen :D
Sen vid 1 tiden ska vi till Vetrinären med Alfons !
Han ska få sin 12v spruta !
Tror att det är jag som kommer vara mäst nervös :P
Tur att älskling kan följa med & hålla handen :) hihi!
Sen på kvällen imorn ska jag på plastparty med syster !
Just nu ligger jag & latar mig i soffan & kollar på Idol :)

Han som sjöng Brittans låt var duktig :)
& han som sjöng Leonard Cohen's Hallelulijah var grym :D
hehe !

Förhoppnings vis så blir det lite bättre upd imorgon ;)

Hoppas ni kikar in då :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0