Usch . .

vad jag är trött!
Vet att jag sa tidigare idag att jag skulle uppdatera!
Men jag har vart så himmla seg hela dagen, så det har
som ni kanske märkt inte blivit av !
Lite snabbt vad jag har gjort idag:
Varit hos syster Anna med Alfons en sväng, syster Linda m barn,
var oxå där, vi fikade & snackade massa skit som vanligt ;)
Efter det gick jag hem, satt på Face en stund, sen kom min bästa
Amanda upp hit.
Vi kollade på Victoria Secret showen på 5:an som
vi redan har sett typ 3 gånger :D men det är alltid lika trevligt :P
Efter det så kollade vi på nya säsongen av Top Model :D
Gissade vilka som skulle gå vidare & så :)
Och självklart hade vi dom flesta rätt ;)
Efter det kollade vi på dom k*ta mammorna i "Ensam Mamma Söker" :P haha!
Eller ja alla kanske inte var som små fjortisar men jag kan juh iaf tänka på en! :D
hehe, vad tyckte ni om programmet ? :D
Sen efter det så diskuterade vi lite framtids drömmar,
för än så länge så är det juh som sagt bara drömmar ;)


Nej godnatt på er sötnosar!
Vi hörs förmodligen imorn ! :)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0